snow

Saturday, November 6, 2010

today 6/11/2010

hua~~~ arini best~~
tau x... smlm aku tdo luar sorg2.. bersama farah afiqah n farihin tgk vdeo teet...
hahahaha pangako sayo kte kn...
terjerit2 suke... smpi aku tdo x nynyak..
xpela.. dieorg lh plak kn buka lmpu..
hahahaha kelakar giler.. aku tgur dieorg mrh.. gelak peh xyh ckp..
giler kuat...
pastu si Min.. leh plak kn msg aku pepagi bute yg aku xlh dgr bnyi msg msuk..
leh plak dier touching kn... hahahaha... sbb x msuk  bilik.. dier kte ade dgr bunyi bnda.. peh..
mende kah itu.. hahahahha
pastu.. diba leh plak tdo nynyak kn.. peh.. syok giler....
n kn kn.. smlm b4 gelap... aku g maen make up2.. dgn f.a.. n dba
hahahhaa klakar.. nk cr warna sesuai dgn dier...
comel giler dier... klu ade gmbr ti aku post... 
pastu ptg arini ktieorg g la wedding miss syira(suppose puan now) 
aku make up kn farihin,min n f.a.. 
farihin n f.a jd famous giler arini.
mekasih pd aku la ye.. hahahaha
ATIN!! nk gmbr...
pastu, 3 org dara ni xlh blah.. curi2 msuk nk bergmbr nga dak2 laki yg sgt rmi..
bachelor2 tue.. kembang kuncup f.a,min n farihin..
hahahaha comel...
bnyk gmbr dieorg aku amek arini..
dai majuk mula sbb aku dpt pki camera ATIN!! hehehe
atin ganu sgt comel..
lawa... shaz.. terkejut gak tau dier dpt ikut.. tp best...
ain pika n da geng pun dtg...
anis n atin dpt amek gmbr bedua..
fuyoo~~~~~

pape pun..
penat.. sdp mkn n best arini!~~~ 
blik2 kn, farihin n f.a tdo... sbb x ckp tdo smlm.. tue la..
xnk tdo awl.. nk tgk pangako sayo kn.. hahahaha..

bye~~~

dd 4ever~~

No comments:

Post a Comment

Feels....