snow

Thursday, May 12, 2011

hurm.. WAWA sewel~

ok.. 1st nk citer sal someone ni..

WAWA(ekin dh citer dh..)
gmbr gmbr!! jap.. aku cr..

after 1min....
Fazdliatul azwa
ok sal dier.. dier poyo.. hahaha sengal.. kejam smua da la.. tp... 1 benda yg aku suke kt dier.. dier jujur n x hypocrite.. ok.. she's on of my bff~~ wa. jgn mrh ah aku kte kt atas tue.. hahaha.. dier org yg aku knl slps suzie ok.. time kt poli dlu..
dier bnyk tlg aku time poly dlu2.. ceh xde la dlu sgt.. she's kind hearted ok.. wlupun rmi kte dier mcm2 tp.. dier ttp dier.. xde la mcm org laen.. tkut la.. ape la kn.. dier xsuke kwn dier kna bully.. xsuke kwn dier bebal.. mcm aku dlu.. bebal.. hahaha.. sbb kn dier.. sbb kn ekin n suzie.. aku ubh slow2.. bebal bebal gak tp smpi org nk pijak kepala pun xtau..ingt lgi time kes kt umh sewa.. dier kte x suke, xsuke la.. sme nga kenet.. bile dh x suke org tue.. muka nk pndng pun xmau.. hua.. sme ah aku.. tp aku ni lmbt ati lg.. hahaah cpt lmbt ati tp.. ego aku plak lbh mcm ne tue.. hahaha.. ok.. wawa ni jenis kwn xkn tinggal kn kwn dier.. tp pnh la dlu dier tinggal kn aku.. xpe2 dh lps, skrg dier x gtue.. org yg aku slalu gdo x kenet, wawa xpun suzie... hahahaha biasa la.. kwn klu x gdo x sah kn wa kn kn~~~~!!!!! hahahaah she's great.. hahaha x mcm kwn yg laen.. lupe kwn lama.. mati ah.. kn wa kn!!! hehehe

wawa sewel...

2 comments:

Feels....