snow

Thursday, March 24, 2011

berubah...

hurm.. bagaimana ya..
aku ingin berubah.. berubah kpd yg baik...
aku rse kehilangan.. aku rse kekurangan.. tp knp..
knp aku ssh nk brubah... aku ingn jaga tertib ku.. aku ingin ubah cr aku bertutur.. tp knp..
is so hard.. it ruined my life.. it ruined myself.. it ruined my pride....
Ya Allah.. berkan lah ku kekuatan utk trus kn edup ku di dunia ni..
hanya sementara..... utk mcpi impian ku sbg manusia n sbgi org islam....
aku tau ssh untk mcpi apa yg kita ingin kn.. tp jika aku tdk mgalah.. aku akan berjaya.. jgn pndng keblakang lg lps ni...
*****
knp ye msih ada yg berkata..." ala bkn aku pki tdung pun" "buat tebiat ke aku pki tdung?"
knp ye... aku terkilan kejap.. knp ye... dosa ke bila memakai nye? knp org terkjut aku memakai nye? aku sdr aku pun tdak memakai tiap mase.. aku cube.. aku ttp akan mcube tok memakai selama2 nya...

aku ngaku slh ku.. aku akn cube utk tidak mrungut.. aku cube untk bersyukur aku msih hdup.. aku ptut bersyukur aku msih ada nyawa.. kaki.. tangan... mulut tp.. aku x mguna kn ke jln yg btl.. knp...
knp ye... knp hati aku keras mcm btu... knp ssh ati ku ni utk d lntur?
knp??

No comments:

Post a Comment

Feels....